Sedefff1 Perimm aynn cnm öncelik saglıklı olsun istiyosun ama senide anlıyorum inş hkknda en güzeli olsun 💞
KymetKaplan Sedefff1 o anki şaşkınlıgımı kelimelerle anlatamam sevinçle karışık ☺☺ Allahım herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın gönlümden geçen istediğim erkekti ama kız olucak diye düşünüyodum tabiki öncelik sağlık ama ne bilim çok mutlu oldum
mervezegem77 Sedefff1 ben de şimdi detayli ultrasonu bekliyorum alisveris yapmak için. Ne oluuur ne olmaz 😄
Zeykem Sedefff1 ya bı tahmın alamadım doktorumdan yaaa zorlasam da olmadı suan 15 im Bir hafta sonra öğrenicez Allahın ıznıyle gosterırse muzur❤🙏🏼
Sedefff1 Zeykem en güzeli aslında tam net söylüyck ben sabredemedim tam zamanında ögrencn cnm ne gzl 💞
eliferdem Sedefff1 Bende ikili taramamda öğrendim.Erkek dedi 14+1de gittim hala erkek iki hfta sonra tekrar gtcem umarım değişmez.Çünkü bir sürü cici aldım😇😇
Nilemyus Bende 12+5 deyim dr erkeğe benziyor ama net değil dedi. Bakalım gönlümüz kızdan yana. Ama Allah hayırlısını versin.
EsraMertAslan 12 haftamda doktor cok net birsekilde pipi iste bak dedi 😍 saskinlik icindeyim esim degisiebilir bence diyor. Bende beklemedeyim bir sey almiyorum henuz😂
Askile Perimm canim ya bende sol oldum geçen hafta 13haftaliktik erkek dedi çıkıntı var dedi içimde k gevyrdu
Nehir2009 Askile canım benimki değişti utrason kağıdından okla yer koymuş bak işte bu pisisi diye gösterdi emin emin ama bu sefer kız dedi gittiğimde seninki değişimi bilmiyorum devlete gitmedim gittiğim Dr profösör bide😂😂😂