Merhaba kıZlar 12 haftalık hamileyim bugün kontrolümüz vardı ikili tarama testide yaptırcaktım doktor yüzde yüz diyemem ama kıza benziyor dedi oda benim ısrarlarımla 😅 yaa öncelikle sağlıklı olsundaa hemen kıyafet bişeyler alasım geliyo diye bu merak 😍 haftaya sonuçları aldıgında tekrar bakarız dedi hadi bakalım saglıkla gelsin 🙏🏻 Hepimizin evladı