Sedefff1 Sağlıkla kucağına al inşallah, benim de geçen hafta ikili tarama testim vardı, bana da kıza benziyor dedi 😊 2 hafta sonra tamamen belli olur dedi. Sanırım kemik yapısından falan anlıyorlarmış. Kontrole 1 ay sonra çağırdı, çok merak ediyorsan 2 hafta sonra gel cinsiyet için dedi. Ama ben 1 ay sonra 16.haftamda gidicem, devamlı ultrasonda zararlıdır heralde.