Adanur doktor yazdı bana da , önce amoklavin yazdı antibiyotik, sabah akşam kullandım, ama ozaman baya yoğundu yeşildi yani idrar da yanma ağrı falan vardı , antibiyotik bitince bir hafta sonra , sarı renge döndü kaşıntı da vardı , o zaman da fitil verdi bi de fuggy diye bi krem .
Tabi antibiyotik işi doktorunuza sorun mutlaka önemli yani tavsiye üzerine kullanmamak lazım 🙄
Geçmiş olsun