guloguz iyi günler bende kullandım ilkten sizin gibi tereddüt ettim açıkcası ama mantar ve enfeksiyon için fitil kullanmak gerekiyor zaten çok fazla içeri itmiyorsunuz ve Allah’a şükür ki 5 aydık çektiğim sıkıntı bitti gibi sanada tavsiye ederim.ilk aşamada doktorum ilaç vermedi bol su iç dedi fakat suyun faydası olmadı dahada ilerleyince fitil ve krem kullandım kremi devam ediyorum .sorunum bitti gibi çok şükür