guloguz Arkadaşlar var mi aranızda akıntı sorunu yaşayan ben yaşıyorum bi de kokulu oluyo hic çekilmiyo dün doktor fitil verdi alttan kullanmam gerekiyomus var mi bu durumda olan
Ecrinbzkrt guloguz benımde yogun sarı akıntım var fakat hıc koku yok bende haftaya doktoruma sölucem bakalım ne verıcek banada
Krdlnyldzn7 guloguz sanırım başına gelmeyen gebe Yok 🙈🤷♀️ Enfeksiyon durumu yada mantar durumu , hamilelikte olabiliyor , geçince tekrarlayabiliyor . 😞😛 Önlemini almak önemli . Doktorunuz verdiyse kullanın fitil , ben kullandım düzeldi . ☺️ Geçmiş olsun
Hurit Ben 12. Haftamdan sonra antibiyotik kullandım enfeksiyondan dolayı alttanda fitil kullandım 2 paket kadar maaalesef sorunlar oldugu için alttan fitil iyi canım doktorum disteki iltihap bile bebek için erken doğuma sebebiyet verebilir o yüzden fitil vs şeylerle enfeksiyonu durdurmaya bitirmekte fayda var demisit
guloguz Hurit enfeksiyon falan demedi canım bana dün söyledim işte akıntım geliyo dedim koku da oluyo diyince fitil verdi almadım gerçi daha adını bilmiyorum ilacın
Krdlnyldzn7 Ecrinbzkrt benim önce yeşildi , antibiyotik verdi , sonra sarıya döndü akıntı , fitil verdi bide krem . Fitilden sonra düzeldi . Şimdi ara ara hafif sarı renkte oluyor onda da kremi kullanıyorum .
ozguk Ecrinbzkrt aynı durumdaydım koku yok akıntı çoktu enfeksiyon ve iltihap çıktı fitil kullanıyorum
Krdlnyldzn7 guloguz ilerleyebilir , kaşıntıda başlayabilir , idrara çıkınca ağrı da yapabilir , ilerlemeden halletmek lazım . Geçmiş olsun
Ecrinbzkrt Krdlnyldzn7 ayn cnm benımde ılkı öleydı vajınadan tuple sıkılan ılac kullandım bende kokusu falan gıttı rengı sarıya dondu ve kokusuz oldu kasıntı yanmada yok
Hamileanneler_25 Krdlnyldzn7 kremi vajina çevresine mi içine mi sürüyorsun ben bisey olur bebeğe de gider dokunur diye korkuyorum
guloguz Krdlnyldzn7 teşekkür ederim düzelir inşallah ya bekarlıktan beri var benim akıntı koku sorunum gebelikte daha da artti
Krdlnyldzn7 guloguz kullanın mutlaka , zaten 3 günde 1 tane Kutunun içinde de 2 tane var 🙈🤷♀️☺️ Yani benimki öyleydi 🤭☺️