Yesimce Deletedmom0083 benimkide haşhaş tanesi canııım:) gözümüzaydın olsun sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah 🙏🏼
cnssvs Deletedmom0083 sağlıksız sperm ve yumurtanın döllenmesiyle oluşuyor. Kese var ama içinde canlı yok. Rabbim herkesi korusun
Deletedmom0083 cnssvs hımm kötüymüş ozaman inşallah öyle birşey yoktur bende de 😒 ne zaman anlaşılıyor
mrsyurdanur Deletedmom0083 bizde bir adet susam büyüklüğündeyiz kasıklarım ağrıyor çok feci ne yapabilirim ..
Deletedmom0083 mrsyurdanur benim de oluyor herkeste oluyormuş yapacak birşey yok galiba ama çok küçük olduğu için ben yine de progestan kullanıyorum bir tehlike olmasın diye canım
Bensucldr ozgnur aynıları bende de var . Hepsi çok normal . Kaşık ağrısı da aynı şekilde bazen canım çok yanıyor hatta . Bebeğin tutunma ağrıları yerleşiyor öyle düşün ve mutlu ol 🙏🏻💕