Deletedmom0083 cnssvs hımm kötüymüş ozaman inşallah öyle birşey yoktur bende de 😒 ne zaman anlaşılıyor
cnssvs Deletedmom0083 ben bugün gittim 5+5 . Sanırım yine boş kese . Bir haftada hiç büyümemiş kese . Alttan baktı karından göremedi sanırım ya düşük ya kürtaj olacak
Deletedmom0083 cnssvs yaaa çok üzüldüm canım 😒allah hayırlısını versin stres yapma sen o zaman hiç olmaz
Kbrabalk DiplomaliEvHanimi ilişkiye yeni mi girdin ilişkideki bir kaç gün sonra gelen yerleşme kanaması diyorlar
DiplomaliEvHanimi Kbrabalk https://youtu.be/NvPbVvL4ij0 Bak durumumu anlatan ne buldum canim. doktor bir önceki adeti geciktiyse ve 14 15. gün de yeniden lekelenme olduysa bebek yerleşmiş kanama diyor ama eğer önceki adette gecikmemiş ama 14 15. gün dekiler mi olduysa yumurtlama zamanı kanamasi diyor. Benim ilki 18gun gecikmisti ve 13.gun leke geldi 🥰🥰
cnssvs ozgnur aminnn canım bugün başka bir doktora gittim yolk sıvısı oluşmuş bir hafta daha beklememiz lazım, boş olmayabilir dedi . Bir hafta daha hamileyim yani
Kbrabalk DiplomaliEvHanimi doğrudur canım o zaman bende öyle duymuştum ilişkiden hemen 1 2 sonra gelen leke yerleşme lekesi diye inşallah olur