mavi00 GizemBeidokhti haha çok güldüm. Benimki de çilek olmuş☺️☺️ Herkese sağlıklı gebelik süreci dilerim.🌸
hndgkct Sukufe ekranda gördüm canım sesli de dinletti doktorum çok az sonra kapattı hemen hatta videoya cekicektim bidahaki geldiğinde dedi bakalım inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler 😍 sizin kaç haftaydı siz duydunuz mu
Sinemustafa2008 Bizde yaban mersiniyiz kızlar benim kasık agrim değilde kasıklarımda batma acı gibi hissediyorum bulantılarımda başladı 6+3
hndgkct Sinemustafa2008 bende 6+5 canım bende de kasık ağrısı var ara ara batma gibi oluyor o normalmiş mide bulantısı da sabah bazen oluyor hemen geçiyor bende çok yok başka da bir belirtim yok suanlık 🙏
Sukufe hndgkct benimde bugün 6+4 bende dün duydum ama ekranda doktor gösterdi bi ışık yanıp sönüyordu bu onun kalbi dedi atıyor dedi dedi küçük dışarı vermek istemiyorum ama sorun yok atıyor dedi o bile içime su serpti bu arada beraber doğuracaz heralde 🤣🤣
hndgkct Sukufe aynen bence de canım ya ay hayırlısı olsun valla çok sevindim senin adına da bende İlk bebeğimi kaybettim bu ikinci ondan çok endişeliyim ve korkuyorum bakalım hayırlısı olsun inş sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi çok heyecanlıyım ♥️
Sinemustafa2008 Sukufe bende Dr gittiğimde 5 +4 dük Dr ses gelmez küçük ama kalp atışı başlamiş kalpbin attıgını sizin gibi gördük oda yetti
Sukufe Sinemustafa2008 aynen ya kurban olurum ben onu verene icim içime sığmadı ilk bebisim büyüsün istiyorum artik
Sinemustafa2008 Sukufe bende bağıra bağıra aglamak istedim 4 kaybım var 10 yıldırda cesaret edip yapamadım meğer ne kadar ihtiyacim varmış o minicik kalbe
Sinemustafa2008 Sukufe yok 4 kez erken doğum yaptım 5 hamileligim rahim ağzım açıktı abdominal Serklaj amaliyatı oldum
Sinemustafa2008 Sukufe hayatta olan çocuğum yok allah nasip ederse ilk olucak allah gününde sağlıklı sıhhatli doğurup kucağıma almayı nasip etsin aminnn
Sukufe Sinemustafa2008 yaaa kıyamam sana ne zor şeyler atlatmışsın benimde 2 yıl olmadi şimdi kavuştum o yüzden çok mutluyum rabbim sağlıklı bir şekilde nasip etsin sana kucağına al inş
Sinemustafa2008 Sukufe amin cümlemize evlat açısı gercekten zor allah düşmanıma bile evladıyla sinamasın aramızda 1 gün var sağ salim alalım bebislerimizi inşallah
Ilkayy_metee Sinemustafa2008 ay inşallah o kadar çok okuyorum ki insanlar hep olumsuz şeyler yazıyır korkudan ölücem valla
Tahta Benimde ikinci bebegim ilk benegimi 31 haftalikken kaybetim aniden oldu 4 ay oldu yinede hamileyim çok zor bir acı rabbim kimseye yasatmasin evlat acisi 😌bizde 5+4 haftaligiz rabbim herkesin kucagına almaya nasip etsin insanlah