Ecrinbzkrt cnssvs dualarımız bırbırımıze olaun cnm rabbım haftaya guzeş mutlu sevıncler yasatsın bize🤲🏻
Ecrinbzkrt Deletedmom0083 ben söyluyeyım cnm rabbım yasatmasın en başı o bos gebelık hanı yıne hamıle bır bayan gıbı herseyı yasıyorsunuz kesenız falan var ve buyuyor sadece ıcınde kesenın bebek yok boş bır baloncuk dıyelım
Ecrinbzkrt Deletedmom0083 sanırım kalıtesız yumurtadan galıba bende pek bılmıyorum suanda hamıleyım bebde tedırgınım haftaya gıdıcem inş gorurum🤲🏻
cnssvs Deletedmom0083 sağlıksız sperm ve yumurtanın döllenmesiyle oluşuyor. Kese var ama içinde canlı yok. Rabbim herkesi korusun
Ebruozcann Deletedmom0083 ya inanamadım 3 defa daha yaptım ve aynı silik çizgi hepsinde çıktı kesin hamileyim dimi ben şimdi yarın kan testine gidicem