Nessii_ Destkar ben bi kimyasal yaşadığım için endısem çok bende 2. Kan ıcın yarın gıdecegım ınsallah yukselır sağlıklı gebelıgımız olur zaten haftaya da kese görürüz galıba
Feridem Nessii_ ya ben de ilk gebeligimde yaşamıştım kimyasal gebelik acaba tekrar eder mi ki Daha hiç hastaneye gitmedim 4+6
Deletedmom0083 4+1 daha ☺️ Hastalığımdan bir hafta önce öğrendim kan testinde değer de 47 çıkmıştı 🤷🏽♀️ Anneler hisseder 🤪 hislerime göre test yaptırmıştım da
Bensucldr Sedanur_2534 evet ben öğrendikten 5 gün sonra gittim kese vardı. Ama daha küçüktü bu cumartesi tekrar gideceğim bebeği görmek için 🙏🏻
Momof2child Destkar Bende reglm 3gun gecnce 81di korkma Sora SUKUR YUKSELDI INSALLAH SENDEDE YUKSELIR
NaAL Bisey sorucam hamilelikte illa bi belirti olmasi gerekiyor mu hic belirtisi olmadan hamile oldugunu ogrenen var mi?
NaAL Demetdemircioglu benim ne goguste hassasiyet var ne kasiklarda agri regl olcagimi dusunuyorum ama bakalim bugun baslamasi lazum reglimin daha hic test yapmadim regli bekliyorum 😊
Demetdemircioglu NaAL benim regl olcakmis gibi hafif agrim oluyodu k.rengi akintim geldigi icin regli bekliyodum ama geciktim. Ilk gebeligimdede regl olcak gibi agrim vardi geciktim
Lyla07 Bende 1 Kasım da öğrendim 🤰😍 4 tane test yaptım hepsi de silik çıktı kan testi yaptırdım beta 141 çıktı 🤩 ilk gebeliğim sağlıksız olduğu için 6. Hafta da kürtaj olmuştum şimdi doktora gitmeye korkuyorum yine kötü bir şey çıkarsa diye 😬
Kakulimmm Arkadaşlar ben de cumartesi günü yaptığım testte öğrendim bugün kan verdim 711 cıktı. Ama doktor ultrasonda çok minik bir sey görüyorum dedi Kanla takip edelim dedi. Ama ben de gördüm kirmizi mercimek tanesi kadar. Son adetim 4 ekim. Acaba o kadar minik olması normal mi.
Esin25 Kakulimmm kağan kocatepe diyordu cnm kese görüleblmesi için 5 haftlk olmadı lazm beta hcg degeri 1500 değere fln çıkması lazmmış bende dha bekliyorum 6 haftalık gitmek en iysi hem kese rht görülüyormuş hemde kalp atışını duyabliyoruz