Sinemustafa2008 _Honeybee_ adetimden 5 gün önce erken gebelik testiyle öğrendim hamile olduğumu varsa çıkıyor
Nessii_ hilalcali 3 yıldır ısıtıyorum Aralık’ta aşılama olacaktı rabbım mucıze gonderdı korkum bu sebepten hayırlısıyla ilerler ınsallah 🙏🏻🙏🏻
Destkar Esin25 ben verdim reglim 3 gün geçmişti 60 çıktı.Tekrar haftaya gel dedi doktor ve stresli bir şekilde yükselsin diye dua ediyorum
Sedanur_2534 Bensucldr bende aynı gün öğrendim. 650 di kan değerim.AMA kesem görünmedi daha dün baktık. Sizin göründümü acaba
Bensucldr Sedanur_2534 evet ben öğrendikten 5 gün sonra gittim kese vardı. Ama daha küçüktü bu cumartesi tekrar gideceğim bebeği görmek için 🙏🏻
Momof2child Destkar Bende reglm 3gun gecnce 81di korkma Sora SUKUR YUKSELDI INSALLAH SENDEDE YUKSELIR
Nessii_ Destkar ben bi kimyasal yaşadığım için endısem çok bende 2. Kan ıcın yarın gıdecegım ınsallah yukselır sağlıklı gebelıgımız olur zaten haftaya da kese görürüz galıba