Esin25 Kakulimmm kağan kocatepe diyordu cnm kese görüleblmesi için 5 haftlk olmadı lazm beta hcg degeri 1500 değere fln çıkması lazmmış bende dha bekliyorum 6 haftalık gitmek en iysi hem kese rht görülüyormuş hemde kalp atışını duyabliyoruz
Kakulimmm Esin25 ben de canim aynen bu haftada duracağım sonra gidecegim. En azindan moralim bozulmaz
cerrah61 2 düşük sonrası geçtiğimiz Pazartesi günü 3.23mm’lik keseyi gördük kızlar daha cok cok minik ama inşallah benimle büyüyecek yavrumm☺️ Haftaya Çarşamba tekrar gidicem 🤲🏻
ebru-kc11 _Honeybee_ ben de adetime 6 gün kala dayanamayıp yapmıştım negatifti ama adete 1 gün kala normal olan testten yaptım o pozitif çıktı. 9+4 şu an. O yüzden siz yinede bekleyin