Nuranburak ben kucuk sehirde yasiyorum ozele gidiyorum mecburen. Yasadiklariniz beni biraz korkuttu ama kaderin de onune gecilmiyor ne yazikki. Duadan baska bisey gelmiyor elimizden. Allah hepimizin yardimcisi olsun,kimseye evlat acisi yasatmasin. Beni cok etkiledi anlattiklariniz,dualarim sizinle 🙏🏻