Semaaonursnmz MelisaEbru ya çok küçük ele zor geliyor açıkcası inşallah büyüyecek hızla umarım erken doğum olmaz sizinde 🙏🏻
Semaaonursnmz Gunesinponcikannesi ayy amin allah razı olsun tüm evlatlarımızı inşallah hastanede her tekefon çaldırçğında aklım giderdi şükür yanımda uyuyor artık rabbim kimseye böyle şey yaşatmasın zaten normal bebek küçücük oluyor ha birde erken doğan kibrit gibi bi şey
Gunesinponcikannesi Semaaonursnmz oyyy verene kurban olurum onu ☺️Annesi üzmeyen akıllı bi bebiş annesi onu yerime minicik burnundan öp 😘😘
Semaaonursnmz ZAsk çok şükür çıktık hastaneden lohusalık berbat duygular tavan bazen eşimden nefret ediyorum bazen çok seviyorum dibini yaşıyorum birde böyle bi acı mahvetmişri beni çok şükür ki kurtulduk oradan
Semaaonursnmz merve_230 ya rabbim evladınızı korusun size bağışlasın gerçekten her göreve gittiğinde oluyordu bende de
Semaaonursnmz poyrazkayraninnannesi amin rabbim acılarını göstermesin iyi günlerini yaşayalım sizi de bi avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻
Semaaonursnmz 20182019 evet bende beklemiyordum açıkcası emmesini çok şükğr ki emdi hatırladıkça hem güliyorum hem ağlıyorum inan
Guneyimmm MelisaEbru bende suyum fazlaydı karnım geriliyordu eğilip kalkamıyordum doktor dedi erken doğum riskin var sagolsun bi fitil verdi makattan İnan öyle bi rahatlattıki bide çok şükür suyum normale döndü artık dedi gününe kadar beklicez
Griduman Semaaonursnmz Allah size bağışlasın🙏 Dikişleri aldırmaya gidicem yazmışsınızda artık günümüzde lazer dikiş yapılıyor diye duymuştum sizde nasıl oldu bilgi verir misiniz ?
Semaaonursnmz Griduman amin allah razı olsun ya o an hiç konuşmamıştık doktorla aldırdım dikişi içerdekiler eriyenmiş
ayshen1003 Semaaonursnmz maalesef yaşadım 😔 rabbim kimseyi evlat acısıyla sınamasın🙏🏻 Başka anne babalar yaşamasın diye ben de söylüyorum ki geç kalınmasın. İnşallah sizin hiç bir sorununuz yoktur ☺️
Semaaonursnmz ayshen1003 yok canım çok şükür yani şu an gelişim geriliği var sağıp veriyorum emmeye gücü yok çünkü siz ne yaşadınız umarım yaşıyordur bebeğiniz🙏🏻
BiDunyaMutluluk Semaaonursnmz ben de doğum yaptım bebeğim küvezde. 3.günü bugün bize de dua edin sağlıkla alıp dönelim yuvamıza. 😔
Semaaonursnmz BiDunyaMutluluk dualarım seninle canım rabbim yardımcın olsun 🙏🏻 Kaç haftalık kaç kilo doğdu