tgbasaritas acım hep taze çok sağolun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 16gün biri 33 gün biri yaşadı enfeksiyon dediler doğduklarında sorun sadece solunum ve kiloları demişlerdi sonrasında anne karnindada olmuş olabilir sinsice ilerlemiştir anlayamadık dediler Allah'a havale ettim onları ama dikkat edin doğum yapacağınız hastaneye şimdi yine 31.haftamdayım yine çok endişeyle bekliyorum