AnneyimHamileyim İki hamileliğim oldu bu 3 olcak rabbim nasip ederse ikincide hamile kaldığımı öğrenmeden kahverengi akıntım olmuştu başka belirtim yoktu
27_ lisansli_Mom49 Sizin buyuk ihtimalle pilesantayla ilgili bir kanamadir. Bende de kanama olmadi mesela. Öyle bir şey olsa mutlaka herkes yaşardı değil mi?
lisansli_Mom49 27_ herkeste olmuyor zaten sağlık ocağına gittik doktur da dedi yerleşme kanı ki öyle oldu şuan 29 haftalık hamileyim
Dmrlls NurEto aynı bende öyleyim hiç geçmezdi 5 gün geçti bugün hasta oldum ama ben lekelenme başladı
DiplomaliEvHanimi https://youtu.be/NvPbVvL4ij0 Bak durumumu anlatan ne buldum canim. doktor bir önceki adeti geciktiyse ve 14 15. gün de yeniden lekelenme olduysa bebek yerleşmiş kanama diyor ama eğer önceki adette gecikmemiş ama 14 15. gün dekiler mi olduysa yumurtlama zamanı kanamasi diyor. Benim ilki 18gun gecikmisti ve 13.gun leke geldi 🥰🥰
NurEto DiplomaliEvHanimi inş canm benimde 2 gün gecikti ama benim genelde oluyor son 5 aydır ya 2 gün erken yada 2 gün geç hayırlısı bakalım ne olacak benm 4 gün kaldı adete