Zeyzey77 NurEto amin inşallah aynen hayırlısı olsun inşallah. Bakalım ne olacak . En iyisi beklemek acele edince insan üzülüyor
NurEto Zeyzey77 bekliyorum valla hiç acele de etmiyorum gecen ay sabırsızım bu ay hiç bişey yok bende 😂
DiplomaliEvHanimi NurEto simdi benide atiyolarmis sikayet ettirip 😂🤭 ama mide bulandirici deil dogru duzgn gorunmuo bile
NurEto Zeyzey77 benim de öyle ben adetim in hiç geciktiğini bilmem erken olurum bir iki gün önce ama hiç gecikmezdi Bi ay 5 gün gecikti dedim kesin hamileyim gittim kan verdim sonucu alamadan hastalandım 😂
lisansli_Mom49 27_ bende yerleşme kanaması oldu üç gün sürdü az az sonra test yaptım pozitif çıktı o kadın doğumcu nasıl böyle bir şey demiş
27_ lisansli_Mom49 Sizin buyuk ihtimalle pilesantayla ilgili bir kanamadir. Bende de kanama olmadi mesela. Öyle bir şey olsa mutlaka herkes yaşardı değil mi?
Dmrlls NurEto aynı bende öyleyim hiç geçmezdi 5 gün geçti bugün hasta oldum ama ben lekelenme başladı
lisansli_Mom49 NurEto kanama bitince test yap ben öyle yaptım inşallah hamilesindir bende yerleşme kanaması olmuştu
NurEto Zeyzey77 o ay ne ağlamıştım 😂 artık Bi heycansızım Bi hissizim hamile olsam bile inanmam gibi geliyo 😂
Zeyzey77 NurEto bana da öyle olmuştu. Testi yaptım çift çizgi gördüm. Gittim yattım yarım saatten fazla teste baktım baktım . Sonra kalktım gittim kan verdim 😂😂 şimdi bilmiyorum bakalım
Blackkcat NurEto aşırı akıntı değildi canım,az bişey iç çamaşırımda görmüştüm bi tanesi aşırı az 2-3 damla gibi,diğeri daha fazla pembeli kahveli gibiydi,2hamileliğimde de görmedim ama çocuklarımda