Meliscan Valyria peki o kanama kaç gün sürdü canım yada bir gün oldu bitti mi Bnmde kahverengi Bi kaç damla lekelenme var 2 gündür cuma adet tarihim ama bilemedim
Valyria Meliscan hayir gunlerce surmedi sadece o an kanama oldu bitti ardindan nokta nokta kahve lekeler kaldi adet bitimindeki gibi ondan sonra kan gelmedi hic
Tugce1803 NurEto Enfeksiyon kahverengi olmaz ki? Ayy inşallah hamilesindir canım ya valla başlığı gördüm seni gördüm nasıl sevindim😍
NurEto Kızlar uygulamada sorun var sanırım yorumlarınızı cevaplayamıyorım az kaldı bakalım ne gösterecwk zaman rabbim en iyisini bilir cevaplarınız için çok tşk ederim inş nasip olmuştur 🤲💓💕
Blackkcat NurEto ben 2kez uaşadım bu yerleşme kanamasını kuzum,kahverengiydi sonra pempemsi gibi oldu ve bitti çok azdı,yumurtlamamdan 6-7gün sonraydı yani regliye 1hafta kala hemen hemen,hayırlısı olsun canım hakkında😻
Blackkcat NurEto aşırı akıntı değildi canım,az bişey iç çamaşırımda görmüştüm bi tanesi aşırı az 2-3 damla gibi,diğeri daha fazla pembeli kahveli gibiydi,2hamileliğimde de görmedim ama çocuklarımda
Zeyzey77 NurEto leke şeklinde oluyor pembe veya kahverengi şekilde. Benim iki gebeliğimde de oldu. Birini kaybettim biri doğdu. Bu ay yine kahverengi lekelenme oldu ama adet günü gelmeden test yapmak istemiyorum. Hayırlısı olsun inşallah
NurEto Zeyzey77 benimde leke şeklinde o yüzden sordum çok özür dileyerek söylüyorum günlük pedim lekelenmiş hiç basıma gelmedi hem panikledim adetim oluyorum acaba diye çünkü 8 gün vardı olursam çok erken olurum diye ama olmadım hayırlısı inş vardır bişeyler
Oznurcakir DiplomaliEvHanimi NurEto canim bnde çok yoğun kahve gördüm çatlatma iğnesi yaptım ya belki ondan dolayıdır .adet günümü bnde bekliyorum çünkü ilk kez basıma geldi o renk 🥴
Kucukprens06 Canm ben hamile kalmadan önceki ay kahverengi lekelenmeler yaşadım ve beta hcg yüksek çıkmıştı doktor vu ay gebe kalicaksin büyük ihtimal dedi ama o ay adet oldum beta hcg düştü çünkü yani açıkçası kimyasal gebelik yaşamışım ve kimyasal gebeliklerde ertesi ay korunun diyorlar ben hiç korunmadim ve hemen hamile kaldım şuan diyeceğim o ki şuan rahmin artık kendini gebeliğe alistryor olabilir bu ay kalmazsın belki ama bu ve sonra aylarda şansın yüksek allahın izniyle
NurEto Kucukprens06 hmm kimyasalda olabilir olursa açıkçası bu ay hiç Bi beklentim yoktu lekeyi görene kadar ümitlendim ama içimde hiç heyecan da yok Bi garibim bu aralar sürekli ağlıyorum en ufak şeye dün eşim iyi geceler demeden yattı diye saatlerce ağladım sabahta devam etti ağlamam
DiplomaliEvHanimi NurEto aynı anda lekelenme yaşadık hadi hayırlısı ama senin yolun daha kısa şanslısın😍
Zeyzey77 NurEto amin inşallah aynen hayırlısı olsun inşallah. Bakalım ne olacak . En iyisi beklemek acele edince insan üzülüyor
NurEto DiplomaliEvHanimi kuzummm rabbim ne verirse önce hayırlısını versin evet aynı anda oldu inş vardır bakalım 💓
Fdle NurEto benim ki akıntı şeklinde olmuştu canım peçeteye silince gelmişti sadece ve rengi pembemsiydi