umutbey Deryadeniz fikir almak için sordum düşük riksim var o yüzden sormak istedim o haram diyene aldirmiyorum taaa eskiden koca kadinlar dermiş haram diye
Ilknur_degrrli1 iremgorlen090318 olurmu öle şey haram falan deil o bebegin anneye ihtiyacı var dinimiz neden bunu haram kılsın ki emzirebilirsiniz
umutbey Esra3809 çok zor ya benim hamileligim çok zor geçiyor 9 ay boyunca bulan tim oluyor düşük tehlikem var bilmiyorum rabbim yardımcımız olsun
Serap46 umutbey doktor emzir demiş ama inanmayıp burdakilere sormakla çok iyi yapmışsınız daha iyi bilirler 😒🔫
umutbey Serap46 neden burda sordum çünkü her kafadan bir ses çıkıyor bazıları emzir bazıları emzirme kafam karıştı doğal olarak
online_mom umutbey benim ablamda emzirirken hamile kaldı.doktor emzir zaten tadı değişince kendi bırakır demişti.ilerleyen zamanlarda sütün tadı değişiyormuş sanırım
Melekgizem98 10 aylik bi oglum var. 35 haftalikta hamileyim canım. Emziriyorum bi sorun yaşamadık henüz yaşayacagimizida sanmiyorum. Dogumdan sonra ikisini bir emzirecegim
20182019 umutbey canm ben soliyim bebegm 3 aylikken kaldm hamile inan benm icin daha zor oldu dr 5 aya kadr emzr dedi ama ben yapmadm hakkna girmym dedim karnmdakinnde braktm erkendn
Nihalcakmak58 begumseker rivayete gore icerdeki bebegin hakkini emdigi icin diolar 😄 bende ayirdim buna inandigim icin deil tabi kizimi hasta etti sut dr unda karariyla ayirdim emzirmekten..
iremgorlen090318 begumseker Benim duyduguma gore anne karnindaki bebegin almasi gereken besinleri emen cocuk aldigi icinmis. Ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem. Ben sadece soyledim bi arastirsin.
Felipe umutbey sağlıkla büyüt ben de hemen doğurup ikinci cocuk olsun istiyorum tabi zamanı Rabbime bağlı .. üzülme stres de yapma hepsi bereketiyle sevinciyle geliyor.. sağlıkla al kucagına inşallah 😘emzirebilirsin
begumseker Nihalcakmak58 komik değil mi ya :) o bebeğin suçu ne düşündüğünde.. bilimsel bi açıklaması olsa hadi neyse dicem :)
Zynpbanu umutbey benim ablam da ayni sekilde hamile kalmisti canim hem emzirdi hem doğurdu, dogduktan sonra abi kardes emmeye devam ettiler hatta 🙄
Nihalcakmak58 begumseker aynen canim bende oyle selere itibar etmem hic, ne harami olacak saglik sorunu olmazsa bebekte annede hic mahsuru yok keske bende kizimi ayirmak zorunda kalmasaydim erkenden ne diyim onunda nasibi o kadarmis benden 😊
iremgorlen090318 begumseker kuzenimde emzirirken hamile kaldi ben ona da soyledim inanmadi, doktora gittiginde doktoru hamlilekte artan hormonlar cocuga gecer emzirmeyi hemen birak demis. Birakti suan.
Fatos0277 umutbey canım benim oğlumda 13 aylık bende hamile kaldım ama doktor kesinlikle emzirme dedi çocuğu zehirlersin
minimik Fatos0277 benimde 15 aylık oğlum var yeniden hamileyim doktor sütünden çocuğa hormon geçer kes emzirmeyi dedi ama oğlum o kadar düşkünki hala kesemedim ve içim el vermiyor bırakmaya