umutbey merhabalar, kuzenimin eşi de aynı şekilde erken hamile kaldı ve sütten kesti, bir arkadaşım da bebeği 3 aylıkken hamile kaldı ve oda kesti hemde azami olan o 6ayi doldurmadan. Karşı komşumuz 30 yıl doğum evi bas hemşireliği yaparak emekli olmuş ve bu konularda hayli tecrübe sahibi biri onunla da daha önce konuşmuştuk hormonal olarak vücut süt bezleri süt üretmeye geçiyorMuş ve büyük bebeği emzirmek zehirleme yapabiliyormuş. O yüzden zaten 7 Aylık bebeğin şahsi görüşüm ek gıdaya da geçtiğin için risk almaman😔😔