Bebebebem Arkadaşlar bende 37 haftalik hamileyim şimdi hastaneden geliyorum nst de sanci yok herşey normal ama kasiklarim belim bacaklarım aşırı derecede ağrıyor korkuyorum plasenta previa idim ama doktor düzeldi demesine ragm3n s3z3ryan yapmak istiyor bende sezeryan olmak istemiyorum normalden hiç bahsetmiyo bile ben normal doğum yapmak istiyorum okadar kafam karisikki biseye sürüklenip gidiyorum öyle bilmeden normal istiyorum sirf agrim sancim olsun diye agir kaldiriyorum bana yardim edin de normal dogurayim
Seliminannesiii Bebebebem farkli bi doktora daha görünün bence duzeldiyse neden sezeryan yapmak istiyor bunu anca bu sekilde anlarsiniz
Seliminannesiii Esil35 benim agrimda yok isin tuhafi, 100lerde olan sancilarimda kasılma anında çıktı zaten
Seliminannesiii Esil35 vajinal ultrasonla rahim agzina bakti herhangi bi kisalma aciklik incelme olmadigi icin yalanci sancilar diyebiliriz dedi
Esesennn Eesseess 36+3 teyim 37 de ilk nst çekilecek 38 de de doktor çatı muayenesi dedi. Sancılarım net var günde 2-3 kez yokluyor. Bacaklarım ayrık yürümeye başladım bebek baskı yapıyor
Esesennn CerenAkbulut kilosuna ne dedi doktorun benim 35+6 da 3 kiloydu doktorum inşallah doğıma kadar 4 olmaz dedi
Esesennn Demetgnby_44 benim de 36+6 da 3 kilo dedi çok değil heralde de mi doktor doğuma kadar inşallah 4 olmaz dedi de normal istiyorum
Demetgnby_44 Esesennn bnde normal ıstıyorum Allah kısmet ederse 4 olsada normal doguma engel degıl bunyeyle alakı bısey bu ınsallah saglıkla gelsınlerde 6 ya da razıyım sezeryana da 😁 ağrılar mahvettı bnı artık
Demetgnby_44 Esesennn suan dogurayım kılonun anlam ve önemi yok ınan 🤣 benm arkadasım 6.5 kılo dogurdu 😁
Esesennn Demetgnby_44 şekeri vardır bebeğin o kiloda normal bir bebek olamaz. Kesin bir hastalığı var. Yok diyorlarsa da inanma saklıyorlardır. Allah şifa versin sağlıklı olsun 2,5kg da olur yeter ki sağlıkkı aralıjta olsun
Demetgnby_44 Esesennn hıc bilmiyorum valla orasını sağlıklı olsunda tek kılosu cok öenmlı degıl bnm bı arkadsım 5.5 aylık dogum yaptı 2 aydır cocugu yogun bakımda ve hayatı tehlıkesı var hala
Berdogan 37+2 yani bugün gittik son kontrole 3200 çıktı kilosu. 38+1 5 kasım salı gününe sezeryan günümüzü aldık hayırlısıyla inşallah.. 🤲🙏💜
Demetgnby_44 Berdogan benımde en son 3 kıloydu gecen hfta suan ne kadr bilmiyorum ınsallah cabuk gelır günümüz aynı bnmde ılk gebelık