Krdlnyldzn7 Badevehande beklememek elde değil ki , 🙈 İnsan heyecan yapıyor , en ufak hareketinde acaba mı diyorsun 🤭😃 ama fosss 😆😆 Geçmiyor günler gerçekten 🙈
Badevehande Ayse_bayram33 canım bildirimlerin altında ismine bas profilin çıkıyor A yazıyor orda isminden dolayı. Ona basınca yükle diyor istediğin fotoğrafı yükle😊
Krdlnyldzn7 Badevehande ay napiim , sezeryan hiç istemiyorum .açıkcası korkutuyor beni. Bunun heyecanı da başka ama beklemek zor ama güzel 😇☺️ Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏼🙏🏼 Sağlıkla
Yyesimm89 Seliminannesiii bugün gittim kontrole sadece nst ye girdim ama karnım çok sertleşiyor kasıklarım ağrıyor yürürken dedim pazartesi çatı muayenesi olacam yine ultrasyon ve nst var bakalım hayırlısı 38 oluyoruz o zaman
Krdlnyldzn7 Yyesimm89 bende de var kasıklarda baskı yürüyemiyoruz , kasılma da aynı şekilde . 38 iz biz de , ana daha kanala girmemiş dedi 🤷♀️
Seliminannesiii Yyesimm89 nst de sanci cikti mi ? Benimde ayni skntim var 5 dk yürümeden sonra agrilar basliyo dinlenince geciyo doktorum kanala girmeye calisiyo ve asagiya baski yapiyo sen yurudukce dedi yapacak bisey yok yurumen gerekiyo normal dogum icin dedi bende dinlene dinlene yurumeye calisiyorum 😔 benimde cuma kontrolum var 37+4 oluyoruz insallah kanala girmistir 🙏🏻
Yyesimm89 Krdlnyldzn7 ya evet o kasıklar baskı ve ağrı çok kötü penguen gibiyim resmen bizimkisi dönmüş sadece kanala girme konusu da pazartesi söyler artık çatı muayenesinde
Yyesimm89 Seliminannesiii yok canım sancı çıkmadı zaten nst de cihaza bakıyorum 5 10 falan oda sancı sayılmıyor zaten uzanınca bişey yok ama dediğin gibi bacaklarımı hareket ettirin e oluyor çatı mı kasık ağrısı mı ney ben yürüyemiyorum yaaaa canım acıyor uzanıyorum genelde ya as yavas da ev işleri sadece
Seliminannesiii Yyesimm89 benim sancim da cikiyor ama yalanci dedi doktorum artik dogurmak istiyorum benimde bacaklarimin ic kismindaki kemikler falan cok agriyor 😕
Yyesimm89 Seliminannesiii çok iyi anlıyorum seni kuzum çok kolay ve güzel hamilelik yaşadım şükürler olsun ama son ay benide mafetti artık hiç mide bulantısı yaşamayan ben mide bulantısı kasık ağrısı helekş sertleşmesi yoruyor