Demetgnby_44 Berdogan benımde en son 3 kıloydu gecen hfta suan ne kadr bilmiyorum ınsallah cabuk gelır günümüz aynı bnmde ılk gebelık
Berdogan Demetgnby_44 normal doğum düşünüyorsanız maniniz yoksa alır daha kilo sağlıklı olsunlar da hayırlısıyla 🤲🙏
nagehann Bizde 37+1 iz. 3000kg dı. Öatı muyenesini dün yaptı ama kanala girmemiş sanırım bol yürüyüş yapıcaksın dinlenmek yok dedi haftaya tekrar çatı muyenesi yapıcakmış. Denilenlere göre bir acıma vs olmadı bende de. Bende strest yapmıştım. Benm gittiğim hastane nst ücreti alıyor.
Demetgnby_44 Berdogan insallah ya 38 de gelsın ıstıyorum ama öyle bı sansım yok beklıcem gelene kadr cok sabırsızım ılk ya
Berdogan Demetgnby_44 ilk kızımda 39+4 e kadar beklemiştim ben. Hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🙏💜