Elifyor benimde hic bi sıkıntı cıkmadı ki görünürde ben saglıkcı oldugum icin ikimizde kücük bi degisiklik hissettigimizde alsak daha iyi dedik aslında , sezeryan oldum epidural oldum benim biraz zor gecti sezeryan agrım olmadı fakat epiduralden cok bas agrım oldu kisiden kisiye degisiyormus bas agrısı siddeti fazla bana denk geldi , doktorun genel yapıyorsa genel anestezi derim o bas agrısı o kadar siddetli yapmıyor , bizim tersti yoksa doktor suni sancıyla normal dogum yapardık dedi gelisi normalse normalde isteyebilirsin tabi , sezeryan oldun diyelim miden bulanırsa tutma kus anestezinin etkini azaltmıs olursun ben tuttum bin pismanım