Elifyor canım 3. Haftada doktor almadıgı icin beklemeyelim dedi , her hafta 50 gr 30 gr aldı , 37+5e geldik 3. Hafta oldu nst hep 140lardaydı nabzı o hafta 167 felan olunca benim icime kurt düstü dedim hocam yarına alsak sezeryanı bende korktum aslında bencede alalım dedi aldık 2580le dogum yaptık. Kücüklükten ziyade kac haftadır geri ve kac gram alıyor