Htcakn Esil35 aynen bizimde tam 38de alcaklar sizin doktorunuz erken falan dedi mi acaba endiselendim acaba erken mi diye
Esil35 Htcakn bende endiselendim ilk gebeligim post acmistim bu sekil alinan cok arkadasimin oldugunu gordum erken falan demedi 38 de alalim dedi zaten belimde agrim var nst sancim cikti dogumu baslatmaz dedi ama tedirginim
Htcakn Esil35 bende pazartesi doktora gittim suan bile alabiliriz dedi benimde nstde bi tane 100un uzerinde cikti sanci ama adet sancim var surekli
Htcakn Esil35 bende panik atak var actiginiz posttada soylemistim sanirim size o yuzden daha fazla beklemek istemedim doktorda simdi bile alabiliriz deyince iyice heyecan yaptım haftaya olsun dedim 4.5.6.7 seç dedi 7yi sectim tam 38 olsun bari dedim
Esil35 Htcakn hatirladim simdi sezeryandanda cpk korkuyorum bilmiyprum nasil bas etcem sizdede boyle bi durum var mi allahim su panik atagi kimseye yasatmasin
Htcakn Esil35 gercekten cok korkuyorum anestezi icin tahliller yapildi ucundan sadece terliklerin oldugu yeri gordum ameliyathanenin ona bile panik yaptim
Htcakn Bana 1 hafta önde demisti doktor ama bunu 2 haftanonce soylemisti pazartesi gunu olan kontrolde demedi
Htcakn Aynen öyle ben en cok bebegimi düşünüyorum surekli bisey olcak saniyorum hareketlerini 2.3saat hissetmesem korkuyorum aylardir 32yo gorelim 34u gorelim dedim simdi 38 acaba erken mi diyorum annelik cok zormus
Cgdmk123 Bizimde 6 kasımda 39+5 te isteğe bağlı sezeryan olacak. Aslında normal doğum için hiç bir engelim yok ama son evre basurum ve doğumda ıkınmaya bağlı neler olacağını kestiremediğimiz için sezeryana döndük sırf bu yüzden sezeryan olmak üzüyor.
aysenurr96 Ekim annesiydim kasıma terfi ettim galiba çok şiş durumdayım her an patlamaya hazır bomba 😞😞benim gibi olan var mı ki acep 40+3 🤦🤦🤦🤦
Berdogan 37+2 bugün kontrole gittik bizde 5 kasıma 38+1 de netlestirdik 2. Sezeryan günümüzü aldık hayırlısıyla 🤲🙏 Kafası com aşağı inmiş yüzü görünmüyor dedi doktor dayanmaz bile belki o amana dedi bol dinlen yorma kendini dedi hayırlısı 🙄