Elifb Ben hamileliğin ilk aylarında bi kaç ay daha emzirmeyi düşünmüştüm aslında ama doktor hemen kesmemi söyledi bendeki hormonların sütten ona geçeceği için, Yanında gece özellikle mutlaka birinin olması gerekiyo canm en az 4 5 gün onunla yatması lazım seni görmemesi gerekiyo yoksa emmek istiyolar, Benim yanımda annem kalmıştı ama eşinde olur gece ağladığında sen görünme, Bide sabır taşı sürmüştüm ben göğsüme zaten gündüzleride kendisi onu görüp emmek istemedi çok zorlanmadım ben