Ravzamm Nurak yaa senin bebişte göstermeyenlerden desene ayy insallah benimki öyle yapmaz 15 aylık bi kızım var bunu çok merak ediyorum 😀
Ftmnrtlp Ravzamm 13+1 de özel hastanede kesin kız dedi doktorumuz ama iki gün sonra 5. Aya başlıyoruz tekrar baktırcaz yanılma olmasın diye
Ftmnrtlp Ravzamm yani evet ben tam inanıp güvenemedim 16haftadan sonra daha kesin gibi geliyor bizler biraz sabırsızlanıyoruz ama beklesek daha kesin sonuçlar öğrenebiliriz☺️