Elifb göğüslerinize bişey sürmek doğru değil bebeğinizin size güveni kaybolur. Bir anda bıraktıramazsınız sarsılır bebek o yüzden 2-3 aylık bir süreç bu ilk başta sabah sütlerini azaltacaksınız 5 kere içiyorsa önce 4e sonra 3e derken sabah sütleri bitecek sonra yavaş yavaş gece sütlerini azaltacaksınız. En zoru gece sütü bırakmakta zorlanacaktır. Ama siz çok sabırlı olmalısınız. Gece yanından gitmek kesinlikle yanlış bebek annenin onu terkettiğini düşünür ve ilerde bu sıkıntılar karşısına çıkar. Siz bebeğin yanında olacaksınız uyandığında masal okuyun dua okuyun bak bebeğim yanındayım korkma ben burdayım diye onu sevin ağladığında yanında olun yani. Birde bütün bu süreç boyunca güzel şekilde onu uyarın alttan alttan mesajlar verin yani. Artık sen büyümeye başladın yemekte yiyorsun aferin çocuğuma kızıma oğluma. Artık süre ihtiyacın yok. Diye telkinde bulunun. Onları büyük gibi görün lütfen. Biz bir iki yıl boyunca sabah akşam kullandığımız birşeyi bir anda elimizden alsalar ne kadar sinirlenir kızarız değil mi. O zaman bunu çocuklarımıza da yapmamamız gerekiyor. Alıştırarak ayırın lütfen ☺️ Birde anne hamileyken sütün bebeğe hiçbir zararı yoktur bası doktorlar neden bu kadar evhamlanıyor anlamıyorum. Eğer sütünüz varsa bu sizin için büyük nimet bebeğinizi 2 yaşına kadar emzirin.