Symirna Merhabalar 👋 21+2 günlüğüz Minnak bir prenses geliyor Allahın izniyle 12 Martta 😌 Çok şükür ağrımız yok ama sanki bebeğin hareketleri aşağıda hissediyorum sıkıntı olur mu bilmiyorum Pazartesi detaylı ultrasonumuz var göreceğiz inşallah. Özledimm kızımı 😘
Sizin nasıl gidiyor hamileliğiniz 😌