Esrntltrn Ebru-20 benim oglum olucak insallah masallah futbolcu gibi tekmeler tekmeler 😅 ama bi yerde erkek bebeklerin daha erken basladıgını duymustum ilgisi var mıdır bilmem 🤷🏻♀️
Ebru-20 Esrntltrn aslında kızım da ki hamileliğim hem kolay hemde tekmeler sertti benim de oğlum olucak farklı bi duygu ve farklı bir hamilelik yaşıyorum sanırım hareketlenme nerdeyse çok az sağlıkla gelsin sizinde bebeğiniz🤗
filizeka İlk öğrendiğimden beri bulantı yada ağrı hiçbir şikayetim olmadı. Çalışıyorum ve günün büyük bölümünü hareket halinde geçiriyorum. Mart ayında doğumum Allah nasib ederse. Benim açımdan herşey yolunda ve kızım sağlıklı çok şükür 🙂
Tugce_1006 18+3 kızımız olacak doktor baştan beri kız diyor başlarda kusmaktan kötüydüm şimdi çok şükür iyiyiz bi ağrım da yok kilo almadım daha belli olmuyor pek hamileliğim hissetmeyi de çok istiyorum🥰🥰
asltrk 20+5 günlüğüz ama hamileliğim riskli geçiyo hala düşük tehlikem devam ediyo ve ara sıra da kanamam oluyo 😔 bu arada oğlum olucak inşallah 🧿
6714431 asltrk aynen benimde 20 haftalık düşük tehlikem var yatmak tan sürekli kilo aldım bacaklarım tombik oldu iyice
Kubraseyit00 Symirna oglum geliyor benimde 🤣 benim basindan beri hep ağrılı 2. Hamileliğim ams çok zor geciyor. Kasintim var surekli saframda buyume varmis. Kuyruk sokumu agrisi çok yasiyorum birde halsizligim var 😔
Meril_Tezel Kubraseyit00 Kuyruk sokumu ağrısı çok yorulunca oluyordu bende, sizinde öyle mi ? Öyle ise dinlenmek gerek en güzeli
Cido_Cim Symirna biz de 20 haftalık olduk.Dogum tarihimiz 15 Mart olacak inşallah.Çarpinti ve mide yanması dışında bir sıkıntımız yok çok şükür 🙏 Kızımızı heyecanla bekliyoruz 😍
Ebru9360 Symirna 20+0 haftalik ins prensimiz gelcek karin agrisi ve kasik agrisi disinda cok sukur iyiyiz ve hareketlerini hala hissedemiyorum iple cekiyorum hissedecegm gunleri
Ebru9360 Ayaf bende ayni cnm adet agirisi gibi karnimda agrilar oluyo 20+0 haftaligiz hareketlr i hissediyomusn
Ayaf Ebru9360 evet kuzum haraketleri hiss ediyorum.ben 14haftadan hissetmeye bawlamiwtim.aslinda cok erkendi ama nasil olduysa hissetdim.wimdide haraketleri var..ancak adet agrisi gibi agrilar hic bitmiyor.anlamadim neden oluyor.bel agrisi falan baya bir cogaldi.bende birazcik sorunlu hamilelik oldugu icin ola bilir diye duwunuyorum..inwAllah saglikla kucagimiza alalimm bebeklerimizi canim😘😘🙏🏻🙏🏻
yagmurmina12 Bugün 22 haftalık olduk 3. Kızım prensesim olacak inşallah. Son günlerde çatı ağrısı yaşıyorum alt tarafımdaki kemikler ağrıyor anlam veremedim öncekilerde olmazdı bir dahaki kontrolümde söyleyeceğim doktoruma. Sizlerdede var mı böyle bir ağrı
yagmurmina12 Ben 17 haftadan beri net şekilde hissediyorum hatta 2 haftadır daha da sertleşti tekmeler 🥰 sanırım 3. Olduğu için erken hissetmeye başladım
11bsb Tam 19 haftayız bugün. Kizim olacak ilk 3 ay mide bulantisindan mahvoldum. Şimdi dr 3 gündür süren şiddetli karın agrım var sol tarafım ve aynı şekilde sol sırt kısmım sürüm sürüm surunduruyor desem yeridir. Idrar yolu enfeksiyonundan dedi doktor ama bobreklerime kadar vurma sebebini çözemedim çok zorlaniyorum 😥
Symirna Cigdem0707 bende Ilk baslarda hic almadim ama son iki haftadir epey hizli aliyorum korkmaya basladim:) 7 kg aldım 21+2 yız🙈🙏🏻
Hacer_ikiz_gebe 20+1 iz bizde kasık agrısı bel agrısı cekiyorum ama fark ettim cogu kişide aynı şikayetler var ayaklarımın altına sıcak su torbası koyuyorum rahatlamak için. Hıçkırık ve minnak tekmeleri var kuzularımın 😊Cuma günü de detaylı ultrasona giricez inşallah herşey yolundadır 😍
Symirna Hacer_ikiz_gebe benimde 21+2 evet o minik hareketleri hissediyorum heyecandan olucem😍gecen haftadan beri kuyruk sokumum sag bacagima vuruyor benimde yuruyemiyorum otursam kalkamiom epey zor durumdayim ama yine de Allaha sukur olsun binkere🙏🏻🧿
Gldane Symirna inşallah prensim geliyor benimde ilk bebişim kız ikincisi erkek sağlıklı olsun inşallah bebişlerimiz 💞💞 bende bel fıtığı olduğu için ve hamileliğim arası hiç olmadığı için ağrılarım var dikiş ve bel ağrısı yani 😍🙈
Symirna Gldane cok gecmis olsunnnn 🙏🏻O bel agrisi bacagima vuruyor kuyruk sokumundan bende ayaga kalkamiom cok zor🙈ama onlar iyi olsun da varsin olsun😍Allah gonlune gore versin insallah🙏🏻😘