Symirna Merhaba kizlar😍 Nasil gidiyor hamilelik?Agrilariniz var mi acep? Birde prens mi prenses mi geliyor😍
Fatmanur_yakup17 Symirna Ay prenses geliyor bizede sürpriz oldu 😂 ağrı derken hep ağrılıyım ya baş ağrısı ya mide yasa kasık ağrıları çok güzel hamililek geçirenleri kıskanıyorum
Kifayet Symirna her gün uyanınca belim çok kötü ağrıyor onun haricinde iyiyiz canım prensesimiz olucak inşallah 🥰😊 sizin cinsiyet ney öğrendiniz mi
Esraozturk92 Symirna prensesimiz geliyor 🥰 rahat bir hamilelik geçiriyorum canım geceleri tuvalete kalkmak dışında sıkıntım yok 21+6yiz
Symirna Fatmanur_yakup17 Allah hayirlisi ile kucagina almayi kismet etsinn🙏🏻Evet bende de o agrilar vardi ama gececek Allahin izniyle sonrasi cok guzel olucak 😍
Zehra92 Kifayet bende aynıyım belim fena ağrıyor oturduğum yerden kalkınca Bizimde prensesimiz geliyor 21+4 :)
Symirna Kifayet evet bende de var o agrilar Ben ucuncu ayda ogrendim prens geliyor 🙈hergune sukur diyorum Allah sag salim hepimizin kucagina almayi kismet etsin🙏🏻😍
Esrntltrn Benim de prensim olucak inşallah 🎈 bugün 23 haftalık olduk, arada çarpıntım oluyo onun dışında şükür bi sıkıntımız yok zaman cabuk gecsin istiyorum tabi 🤩
Kbra7777 Esrntltrn ya bende oluyor çarpıntı bide tansiyonum çok düşüyor 8/4 kan değerlerimde iyi doktorla henüz görüşemedim size doktorunuz bir şey dedi mi?
Hatice_mustafa Symirna Canım prens geliyor inş . Sükür bi agrım yok şuan hamileliğim çok güzel gidiyor. 18+5🤗
Kifayet Zehra92 aynen canım bende öyleyim napalım bebişlerimizin canı sağolsun 😄 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bizde bugün tam 21 haftalık olduk 🥰😊
Sahika3 Prens geliyor🤗💙 ağrı belimde oluyor birtek. Bugün detaylı ultrasona gireceğim heyecanlıyız☺️ Bu arada kilo durumlarınız nasıl? Ben 4kg almışım 20+4
Symirna Sahika3 Ayaf benim de hafif kasik agrilarim oldu aslinda zaman zaman ama adet agrisi gibi deildi😞
Osgem2019 Sahika3 bende 21+2 yim 4 kilo almışım kilolu hamile kalmadım ama doktorum çok diyor ya neresi çok aç mı gezcem çocuk kilo alsın diye de peyniri falanda çoğalttım onlar aldırdı yani
Esrntltrn Kifayet aslında özel yastıklar var dogumdan sonra da emzirirken kullanılıyo ama ben almadım evdeki yastıklardan denesim rahat ettiren yastıgı sectim onunla uyuyorum gercekten cok etkisi oldu
Balimkiz Symirna prensesimiz olacak inşallah 20 +5 olduk ilk 3 ay mide bulantısı şimdi mide yanması da eklendi bel ağrısı benim için zor geçiyo :(
SuleDoruk Symirna ikinci kez prens annesi olacağım 21+2. Bel ağrım oluyor ve mide yanmam çok fazla oluyor. Onların haricin de rahatım
Gulsunn SuleDoruk mide yanmanız için bir çözümünüz oldu mu acaba ? Benim de çok oluyor merak ettim ☺️
Bebekannesimm Kaşıklarım ve bel ağrımdan başka bi sıkıntı yok kızlar artık bebeğimi hisseder oldum ama cinsiyetini bilmiyorum göstermedi çok merak içindeyim sol tarafıma toplanıyor çok güzel bi duygu ya 20 haftaligiz
Ebru-20 21 haftalık anneler bebeklerinizin hareketleri nasıl acaba ikinci gebeliğim ben hala ufak tefek şeyler hissediyorum oda çok nadir tekme bile sayılmaz🤷🏻♀️
Esrntltrn Ebru-20 benim oglum olucak insallah masallah futbolcu gibi tekmeler tekmeler 😅 ama bi yerde erkek bebeklerin daha erken basladıgını duymustum ilgisi var mıdır bilmem 🤷🏻♀️
Symirna fadimeozbas fadimeozbas Ebru-20 benım de kıpır kıpır sıpa🙈ama daha minikler ya o yuzden etkili vuramiyor biraz daha kilo alsin annesi bak neler yapacak😍
Kismetmira Ebru-20 canım bnmde ikinci hamileligim ilk kizimda daha erken hissetm ama bu kizimda çık hareket yok yaa sürekli düşünüyorum açana bn tekmi bileyim normalde ilk hamilelikte çok hisedilmez diyolar da bnm ki ters oldu
fadimeozbas @Symirna Kızımız olacak inşAllah🙏🏻 Bu zamana kadar zorluk çekmedim ama bi kaç gündür midem bulanıyor 🤦🏻♀️
Ayaf 20haftq olduk kizlar😍bizde de bir prenses gelecek inwAllah🙏🏻🙏🏻 Bende bugunlerde adet agrilari gibi agrilar oluyor.normalmidir kizlar? Boyle olaniniz varmi?
Ebru9360 Ayaf bende ayni cnm adet agirisi gibi karnimda agrilar oluyo 20+0 haftaligiz hareketlr i hissediyomusn