Denizserkan Semih Demiroğlu na gittim . Bende gebeliğe bağlı şeker çıktı. Ben bununla ilgili doktor beye şekerim çok yüksek değil genede bana insülin başlamak istediler ama dedim ben şu an insülin kullanmak istemiyorum diyet ve sporla sekerimin düşeceğini düşünüyorum şayet dusmezse son çare insülin başlamak istediğimi söyledim ve siz bu konuda ne önerirsiniz diye sordum. Beni azarladi resmen yok ben ne mezunuymusum yok ben ne iş yapiyormusum yok doktordan iyi mi biliyormuşum vb. Şeyler söyledi. Bunun öncesinde daha odaya girer girmez bizden direk barkod istedi ne hoşgeldiniz ne bir güler yüz hiç memnun kalmadım. Ben Samsun'da da özel hastaneye gidiyorum her gidisimize doktor bizimle çok güzel ilgileniyor biz doktorun yanından güle güle ayrılıyoruz her sıkıntı da doktorumu arayıp mesaj atabiliyorum. Dediğiniz gibi birde hastane ortamı çok küçük hasta odaları falan nasıldır bilmiyorum tabiki. Taşköprü ye acil hasta olarak gittim kanamam oldu devlet hastanesi ndeki doktor Semih beyden çok daha sıcak davrandı. Hastane ortamı da gayet güzel zaten yeni hastane . Hastane odaları tek kişilik özel gibi. Ebeler gayet ilgili. Ben Taşköprü yakın diye hem Taşköprü ye hemde Samsun'a gidiyorum. Daha önce Sinop'a gittim orası da vasat.