Denizserkan Aliasafinannesi ben de dursun baştuğa gidiyorum Doğum için de aynı hastaneyi mi düşünüyorsunuz
Aliasafinannesi Denizserkan evet. Kastamonuda başka bir seçeneğin olmadığını düşünüyorum. Devlete gitmeyi tercih eden birisi değilim. Doktorumdan çok memnunum. Kesinlikle nurullah şahinde doğum yapmak istiyorum
Denizserkan Aliasafinannesi 36 haftalığım. Benim de sezeryan olacak bebeğim biraz iri olduğu için. Hastanede Doğum ücreti 1950 dediler ama takipli hastalar için indirimleri de yokmuş baştan beri aynı doktora gidiyorum o konuda biraz saçma geldi bana
Denizserkan Denizserkan biz Sinop'tan geliyoruz Kastamonu'ya sırf dursun beyin methini duyduğumuz için ama Doğum ücretleri keşke daha uygun olsaydı hastane fiziki olarak çok yetersiz geliyor bana
GlahCanbolatzelebi Denizserkan bende Nurullah a gidiyorum . Doğum ücretleri nedir ki ben hiç bilmiyorum
Denizserkan GlahCanbolatzelebi 1950 dediler bana bugün normal oda süit de 3 bin olması lazım yanlış hatırlamıyorsam
GlahCanbolatzelebi Denizserkan yok artık her yerde duyardım da pahalı Doğumlar diye burda ayrıntılı usg falan ucuz olunca Doğum da ucuzdur demiştim
Denizserkan GlahCanbolatzelebi ayrıntılı ultrason için Ankara'ya gitmiştim ben profesöre 500 lira verdim on dakika için aslında öyle düşününce Doğum çok da pahalı değil gibi ama bilemedim arkadaşım medikal parkta 1400 e yapacak
Denizserkan AyferBasesgioglu taksit de yapmıyorlar sanırım yani o hastaneye göre bana fazla geldi biraz bakımsız gibi