Denizserkan hep sezaryen yaptığını duydum bi kaç kişi işte ondan başka doktora geçtiğini söyledi ikinci çocukta ama telaşlanmayın bu sene benle hamile kalıp ona giden arkadaşlarım Dursun beyden şikayetçi değil belkide sezeryan olanların bünyesi o zaman normal Doğuma müsait değildi denk geldi konuşmalar içinizi ferah tutun Allahım yardım eder