Nebiyeee son 42 Allah'in izniyle canimm.. Bizim kiyafetlerimiz yikandi, ütülendi. (yurtdisinda yasiyorum). 'Ecover' diye tamamen bitkisel bir urun var, ben onun yumusaticisini ve deterjanini aldim onunla yikadim herseyini. Hastane icin kıyafetler de hazirlandi. Ama bezimiz, islak mendilimiz gibi eksiklerimiz var. Odamiz hazir sayilir besigimiz siparis verildi,halimiz ve perdemiz eksik, arabamiz da hazir.. Ama benim bir tane pijama takimim var daha kendime bisey yapmaya ya da almaya zaman bulamadim canim.. Sizler kendiniz icin neler hazirladiniz hastane cantasina?