Nur_elif Prens12_annesi aynıyız seninleson 41☺️ 10 Aralık benim tarih belli sezeryan olacağı için ve birkaç parça kıyafet aldım sadece daha çok eksiklerim var
littleangel 31+5 🐣 ama son günlerde sarı akıntım oluyor 😔idrarda yanma kaşıntı falan yok ama bu enfeksiyon belirtisi olabilir mi 🤦♀️
Steacher Nur1991 gerçekten hastane odasına giderken bebeğe ayrı kendimize ayrı ikramlıklar süsler ayrı mı çanta yapalım yoksa tek büyük bir valiz mi olsun 🤔 tecrübelilerden fikri almak lazım 😊
Sedahatun BesteS şafak 51, bebişin çamaşırlarını yıkadım ütüledim hastane çantasını hazırladım sayılır benim eşyalarım kaldı sadece ☺️ Yıkancak ufak tefek şeyler kaldı.
Sedahatun Nur1991 ben organizasyonla anlaştım ama kapı süsü, takı yastığı ve hediyelikleri kendim yaptırdım. Bir kutuda duruyorlar onları arabaya koyarım giderken diye düşünüyorum. Bebeğe ve bana orta boy bir bavul yapıyorum.