Aysenur29 BesteS kızlar kıyaferleri yıkayıp çantalarınızı hazırladınız mı, Benimde inşallah aralık doğumum ama daha çantamız hazır değil,
BesteS Benimde son 56 ama sezeryan olduğu için 46 inşallah sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
BesteS Aysenur29 benimde çantam henüz hazır değil bu haftalarda yıkayıp yavaş yavaş hazırlamayı düşünüyorum
alyavetuna BesteS roxy çamaşır tozu aldım birde hacisakir granül toz aldım yıkadım hiç kokmuyordu yumuşatıcı tekrar durulamıyor makine o sa çok kimyasal. Ben azcik yumuşatıcı koydum ama ilk yıkamada 2. Durulamayida yaptırdım iyi oldu.
BesteS gulsahklycc hiç bilmiyorum sezeryan olacagı için bende çatı muaynesi yapılmaz diye düşünüyorum bilgide vermedi doktorum o konuda
HvvGlKrdl gulsahklycc ben 32+6 da kontrolum vardi yani gecen hafta, cati muayenesimi bilmiyorum canim ama vajinal ultrason cihaziyla alttan bakmisti.. Aciklik yok dedi.. Bilmiyorum ben cati muayenesi ve aciklik arasindaki farki..
HvvGlKrdl BesteS Unibaby hakkinda bir bilgim yok canim ama Dalin'in icinde cok fazla kimyasal varmis o sekilde duymustum.. Internetten bi arastir istersen..
BamBi BesteS safak 39 ins sabirsizlanmaz oglusum zamaninda gelir zorlu korku bir 2.ci gebelik geciriyorum