hulya_1919 Aynı dertten müzdaribiz canım Allah hakkımızda Hayırlsını yapsın İnşALLAH 🤲🏻 1. Betam 50 2.143.3. Betam 300 bide bugün yaptım 367 olmuş 🤷♀️ Çok az yükseliyor dış gebelik olabilir dediler ama kanamam yok ağrım yok ondan dolayı olmaya bilir de geç döllenme ola bilir dediler Hayırlsı 🤲🏻