Deebg Hiiiç o şekilde düşünme bugün gecikmenin üçüncü günüyse yarın ucuz testlerden alıp yap bence.Zaten hamileysen ilk idrarda yapman ya da çıkması gibi bir durum şart olmuyor orta idrarın yada günün her hangi bir saatinde yaptığın testte de çıkıyor merakla bekliyorum canım gönlünce olur inşallah😘