hulya_1919 Selam kızlar burdan yeni bir sohbet başlatmak istedim reglimi 2 gün geçe beta değerim 274 çıktı bundan 3 gün önce 44 dü onun iki gün önceside 16 ydı değerler arttı giderek ama son adet tarihim 27 Eylül buna göre az değilmi sizce yumurtlamam 12-13 eylüldü bu arada fikirlerinizi merak ediyorum
ekara hulya_1919 herkesin döllenme tarihi farklıdır. Başlangıç değerine çok takılmayın. Sadece bundan sonra sürekli artış olması gerekiyor. Artışlarda biraz katlanır şekilde olmalı yani önceki rakama çok yakın olmayacak şekilde.
Momof2child hulya_1919 evet canim 2gun arayla 2gun once 82 bugun 476 476 bence 3 haftalik demek doktora Yarin Gidicem INSALLAH
Ecrinbzkrt hulya_1919 yok cnm ya pazartesı verdıgım 232idi bekleyıo vermek ıstedım cuması verdım 984cıktı
Deletedmom2224 hulya_1919 benim adet olmam gereken gün 62 idi 😊 sizin ki gayet normal merak etmeyin zaten hcg artışı önemli değeri değil. Sağlıkla gelsin inşallah 💕
hulya_1919 Deletedmom2224 amin insallah canım içime su serptin çok sağol😍😍 kan testi versemmi bi daha sence cnm adetten 10 gün sonra doktora gitsem kese gözükürmü