Nisannasell aynisini yasadim gecen hafta. 31.haftamdaydim. pihti seklinde kan geldi elim ayagim bosaldi gecenin 1.30u hastahaneye kostum. Allahtan doktorum nobetciydi. Direk yattim alttan muayene icin. Aklima alttan yapmayin demek bile gelmedim sonra ultrasonlada gobegime bakti zaten. Keske olsaydin kuzum. Icinde soru isareti kalmazdi. Bak ben nstye bile baglattim kendimi zorla. Hatta bende boyle bir post actim altina neden alttan muayene oldunuz cok riskli yazildi. Sinir olmustum :)) umarim bir sorun cikmaz. Rabbim saglik versin insallah