Gulfem07 plesantada bir sorun geremedi bakti inceledi sorun yok ama istersen yatiralim dedi. Nst falanda iyi cikti. Bebisimde gayet iyiydi. Evim yakin diye eve gittim birdaha olursa gel dedi cok sukur olmadi. Cok saglikli hamilelik geciriyorum cok sukur olunca cok panik yaptim. Ama bir sorun yokmus 🙏 doktor sorun yok dedi yani