Nisannasell 25. Haftada yerleşme kanaması mı olur.ilk 3 ay kanama bi derece normal karşılanıyor fakat daha sonrasında olmaması gerekiyor kesinlikle alttan muayene olman lazım. Belki açıklığın bile var.belki serklaj gerekli belki erken doğum riskin var deyip ilaç iğne verecek muayene etmezse nasıl teşhis koyup tedavi etsin çok yanlış yapmışsın..