Burada özelden başka seçeneğim yok
Devlet hastanesinde tek bir doktor var o da valla boş. İki hafta önce bana haftaya Cuma Doğuma gel dedi ama açıklığım sancım mukus su yok. Nasıl yapacaksınız? Suni sancı iyi de ben daha 38 haftalık hamileyim ne gerek var.
Bir kadını doğurttu burada kadın 22 saat mi ne sancı çekmiş. Hem bende hem bebeğimde travma oluşsun istemiyorum
Nihal1991 nilaylaylaylay Nis Nuraslanklc