baby10 Ben oğlum da ilk günden itibaren hep münihe hanıma gidiyordum zaten sezeryanımı da o yaptı geçen sene 1440 liraya yaptık,ama münihe hanım artık çok popüler bi doktor olduğu için çok fazla hastası oluyor,çok bekliyorsun muayene sırasını ve gözde hastanesi asla indirim yapmıyor,doktorluğu falan çok iyi çok tatlı bi doktor ama hastaneyle biz anlaşamadık,tesadüfen gülşah hanıma gittim park hospitalde böyle bi doktor daha görmedim çok ama çok ilgili,her muayenede en az 20 dakika falan sadece kalbine bakıyor,nerden baksan en az 35 40 dakika inceliyor ayrıntılı ultrason da gibi,çok çok iyi bi doktor,münihe hanımda öyle ama son zamanlarda gerçekten çok popüler olduğu için hastası çok fazla var ve çok sıra bekliyor insan,bide size tavsiyem eğer doğumu orda yapacaksanız mutlaka taburcu olmadan ayrıntılı fatura isteyin👌🏻