baby10 Çünkü kafalarına göre fatura yazıyorlar,ben oğlumu geçen sene gözde de bronşit nedeniyle yatırdım sadece bi kaç saat yattı bi gece bile değil,çıkışta benden 400 liraya yakın bi para istediler neyse ödedim çıktım,sonra burda forumda okumuştum ayrıntılı fatura isteyin yazmıştı biri bi kaç gün sonra gözdeye gidip ayrıntılı fatura istedim bana paramın yarısından fazlasını geri verdiler,kusura bakmayın yanlışlık olmuş falan dediler,bende kızdım hadi belki ben verebilirim o parayı ama bi çok insan bunu bilmiyor ve hep dolandırılıyor,benim gözümde tamamen dolandırıcılık bu,o günden beri gözdeye gitmiyoruz,sizde herhangi bi işlem yaptıktan sonra ayrıntılı fatura isteyin mutlaka 🤗