Hamilebiranne Deletedmom133 sağol kuzum ya ameliyattan. Boşuna korkup stres yapmışım ama Doğum sonrası uyuşukluk geçtikten sonra ağrılarım başladı kalkarken yürürken çok canım yanıyor
Hamilebiranne Yasemin58 bebişim spinal oldum zor değildi ama Doğumdan sonra sezeryan yerim çok ağrıyor kalkarken yürürken ilk günüm biraz zorlanıyorum ama daha iyi olacağımdan Emin’im
Mini9 Hamilebiranne canım gözüm aydın allah analı babalı büyütsün:) her geçen gün daha iyi olacaksın 💪🏻
Hamilebiranne Deletedmom133 ya birde hala sanki bebek geziyormuş gibi karnımdan belli oluyor kabarmalar oluyor normal mi bu?
Hamilebiranne Yasemin58 faydası oluyor mu bilemedim belki daha şiddetlidir ağrı kesiciyle ancak bu kadar ağrı duruyordur bakalım yarın nasıl geçicek haber veririm tabi canım
Deletedmom133 Hamilebiranne normal sanki pit pit hissedersin ben gece uyanıp karnımı tutmuştum uyku sersemi ama yani başımdaydi bebek karnında değil benim hala ara ara oluyor 🤩
Deletedmom133 Hamilebiranne korkma canım cumaya kadar kendini hafif sakin huzurlu birazda duysal hissedeceksin 🤩🤩herşey gelip geçiyor
Deletedmom133 Hamilebiranne evinde rahatca uyursun ben evimde uyudum sadece hastanede o işi bir türlü yapamadım nerdeyse 🥰
Hamilebiranne Deletedmom133 aynen öyle kuzum ya yarın gece de kalacağız Çarşamba sabahı Allah’ın izniyle çıkıyoruz evimde dinlenirim artık. Bebeğim meme ucumu tutuyor emzirmeye çalışıyoruz ama emerken sanki damarlarım çekiliyor be süt daha tam inmedi ya😏
Alparslanmoms Hamilebiranne panik varsa genel anestezi isteyin spinal de acı duymasanızda bebeği alırken sarsılıyorsunuz . Riske atmaya değmez tansiyonunuz çok yükselebilir
Hamilebiranne Alparslanmoms canım bu panikle spinal yaptım 😂😂 iyiki de yaptım bebişimin sesini duydum ilk onu ben gördüm ve ayık bir şekilde ameliyathane kapısında eşim bekliyordu onu gördüm çok rahat geçti . Tek sıkıntı şuna yürürken çok fazla acı cekiyorum
Deletedmom133 Hamilebiranne iner zamanla sonra keyifli emzirir sin ilk başlarda biraz sıkıntı emzirmek oda sende adaptasyon sorunu oluyor sonra he4wey rayına oturuyor