Zumer01 planlı sezaryen olan bi arkadaşım 38+3 te olmuştu, doktorum bana sezaryen istiyorsam ideal sezaryen günümün 39+1 olduğunu söylemişti neye göre hesapladı bilmiyorum ama 38 den önce alınan duymadım. Muhtemelen bebeğin gelişimine göre belirleniyordur